Doorgaan naar hoofdcontent

Dat ruimt lekker op

Ik vind het altijd leuk om te zien langs welke weg lezers op mijn blog zijn gekomen. Afgelopen week zag ik ineens dat mijn blog al een aantal keren gevonden was via Onze Suus. Onze Suus is een online lifestyle magazine over bewust leven. In de editie januari/februari 2015 stond een leuk artikel over haken (klik hier voor een link naar het artikel). In het artikel stonden foto's van gehaakte items en een link naar de gratis patronen. Supertrots was ik toen ik zag dat mijn gehaakte deken (uit het blogbericht Stoere deken) als item in dit artikel was opgenomen!


Nu had manlief in de kerstvakantie onze hal opgefrist met een nieuw verfje en zou ik ervoor zorgen dat de hal weer eens netjes opgeruimd zou worden.


Zo'n 15 jaar geleden kocht manlief voor mij dit bankje bij een brocante winkeltje. Afgelopen zomer gaf ik 'm een grijs verfje, omdat de oorspronkelijke roomwitte kleur niet meer in ons interieur paste. De "Together we make a family"-poster is een gratis printable van Elske Leenstra.

Voor de hockeysticks en de grote hoeveelheid handschoenen die altijd rondslingeren moest een opbergoplossing worden gezocht.

In bovengenoemd artikel van Onze Suus stond ook een leuke, gehaakte waszak met een link naar het patroon. Voor de handschoenen haakte ik met wit en grijs textielgaren een opbergzak volgens het patroon van de waszak.


Voor de hockeysticks vond ik ook een handige oplossing. Dat ik daar niet eerder aan gedacht had.


Zo kan onze oudste er goed bij (want een dag geen hockey is een dag niet geleefd) en kunnen ze na gebruik weer gemakkelijk worden teruggehangen.

Wat heerlijk, zo'n opgeruimde hal. Geen ontplofte bom meer bij binnenkomst, maar een frisse en opgeruimde entree.


Reacties

  1. Wat leuk! Ik ga meteen even naar het artikel kijken! Heerlijk toch zo'n opgeruimd huis. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het voelt inderdaad heerlijk, zo'n opgeruimd huis, al heb ik nog wel de kamer van onze jongste en de werkkamer op de to-do-list staan.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas