Doorgaan naar hoofdcontent

Lief, klein konijntje

Zo vlak voor Pasen vliegen de paashazen je om de oren. Eerder vertelde ik over mijn haat-liefde-verhouding met amigurumi's en gehaakte dieren. Ik vind ze vaak zó leuk, maar het haken ervan is niet echt mijn ding. Ik heb andere kwaliteiten, moet ik maar denken.

Toen ik dit schattige konijntje voorbij zag komen bij Cute Dutch was ik op slag verliefd. Mooi door zijn eenvoud en een beetje grappig.

 
Het patroon van Lanukas haakt heerlijk weg.


Als dit geen leuk kraamcadeautje is...

Reacties

  1. Super leuk! Ga ik zeker onthouden, een leuk kraamcadeau! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, is ook echt leuk om te haken en niet te ingewikkeld.

      Verwijderen
  2. Het blijft een leuk konijntje! Ik heb vorig jaar een Nederlandse vertaling gemaakt van het patroon (zie berichtje van 12 maart 2014).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Daphne! Echt heel erg mooi. Dat is een onwijs mooi kraamcadeau geworden! Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is het konijntje hè! Je hebt er ook mooie kleuren voor gebruikt :)

    Fijne Pasen!

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Ik ben ook altijd dol op het weggeven van zelfgemaakte kraamcadeaus, dit is er één om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lanukas heeft nog meer leuke patronen voor supergave kraamcadeautjes, het bekijken waard! (het beertje heb ik ook al eens gehaakt, zie mijn blogbericht van 11 februari 2015)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon