Doorgaan naar hoofdcontent

Een ei met een mutsje

De meiden moeten naar de paasviering op school altijd een mooi versierd ei meenemen voor een klasgenootje. Op zoek naar leuke ideetjes, en die zijn er vele, vonden we het eiermutsje van Yvestown. Zo eigenwijs en schattig!


Nadat ik er voor oudste één had gehaakt, wilde jongste er ook één.
 
 
Het patroon van Yvestown was voor onze eitjes iets te klein (of ik haakte het strakker dan zij, dat kan natuurlijk ook), dus ik meerderde twee rijen meer.
 
En als de meisjes de eieren nog wat meer hebben versierd, kunnen ze mee naar school.
 

Reacties

  1. Reacties
    1. Thanks! Ik vind ze ook zó leuk, ben benieuwd wat de kids op school ervan vinden.

      Verwijderen
  2. Ze zijn leuk!, dat staat vast heel gezellig in de klas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze erg leuk en ze zullen vast het origineelste versierde ei op school hebben ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely adorable!!! Thanks for sharing this lovely idea!
    Have a wonderful Easter time!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas