Doorgaan naar hoofdcontent

Onder een lekker warm dekentje

Poeh poeh... de week is nog maar net begonnen, maar het voelt alsof ie er al op zit. Gisterenochtend verheugde ik me nog op een gezellige, zonnige zondag en een redelijk rustig weekje, maar het liep even anders. Bij het moutainbiken kwam manlief gisteren ongelukkig ten val en nadat ik hem aan de bosrand had opgepikt en we een rondje huisartsenpost en ziekenhuis hadden gedaan, bleek zijn sleutelbeen gebroken. Zwaar balen, vooral voor hem, want als er iemand niet tegen stil zitten kan, dan is hij het wel. Dus zo goed en zo kwaad als het ging vermaakten we hem, met een spelletje en een ijsje bij onze favoriete plaatselijke ijssalon. En genoten we toch nog even van het zonnetje in onze achtertuin.

Vandaag was ik, naast het werk, vooral taxichauffeur van het hele gezin. De komende dagen en weken zal dat waarschijnlijk niet anders zijn. Dus ga ik zodra het even kan in de relaxstand en kruip ik lekker onder een warm dekentje.


Pas kocht ik bij de HEMA twee donkergrijze plaids. Er zat al een soort van festonsteek omheen, dus het haken van een randje eromheen was een piece of cake.


En met dit eenvoudige randje van vasten en lossen ziet de plaid er ineens zoveel leuker uit. Lekker voor op de bank.


 

Reacties

  1. Beterschap gewenst voor manlief, niet leuk hoor wat te breken, zeker die plek niet.
    Wat heb je de plaids leuk gepimpt, vrolijk geheel zo en lekker warm als het even wat frisser wordt :-)
    Sterkte met de extra drukte en voorzichtig met het heen en weer 'pendelen', eentje in de lappenmand is wel genoeg ;))
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Margreet. Gelukkig zijn de meisjes al zo groot dat ze ook heel goed kunnen meehelpen.

      Verwijderen
  2. Leuk hoor! Zeker het proberen waard! Ik heb een verzamel website gemaakt voor al mijn favoriete haakpatronen! Kijk eens op http://www.haakpatronen.net en laat mij even weten wat je er van vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The crochet edging is a beautiful touch!
    Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely idea, please share it at my link up tomorrow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love working up fleece blankets with the crocheted edges! Fast and fun, and make great gifts.
    Poppin' over from the Link Your Stuff party.
    Alexandra
    EyeLoveKnots.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for sharing at my link up.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your entry had the most clicks on my Link party.
    Congratulations. I have written about it in my blogpost.
    Have a nice evening.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas