Doorgaan naar hoofdcontent

Droomvlucht

Zaterdag is het Strijkersdag. Dit is hèt evenement van het jaar voor violisten, altviolisten, cellisten en bassisten, jong en oud, van muziekscholen uit de regio Tilburg. Heel veel strijkers, wel een paar honderd heb ik mij laten vertellen, geven op deze dag een groot concert met dit jaar de muziek van de Efteling als thema.

Voor onze jongste is het de eerste keer dat ze mee mag doen. Heel leuk, maar ook spannend! Na de zomervakantie is ze begonnen met vioollessen en de afgelopen weken heeft ze heel hard geoefend.

De strijkers mogen verkleed komen in het Efteling thema. Een elfje uit Droomvlucht leek ons wel wat voor onze kleine violiste.


Pas kreeg ze een hele mooie vlindertjesjurk, ik haakte hier een bloemenkransje bij als haarbandje.


Ze lijkt zó weggevlogen uit Droomvlucht.


Vanwege de beperkte dosis geduld van onze dame moest ik het moment even pakken zonder de spiegelreflexcamera.

 
Het idee haalde ik uit het boek Haken & Kleur Feest, uiteindelijk werd het een geheel eigen ontwerp.
 
  
 

 

Reacties

  1. Wat zal ze er prachtig uitzien! Ik wens haar veel succes en plezier en jullie een heel trots gevoel, maar dat zal allemaal wel lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, dat zal inderdaad we lukken. "Je moet wel een pakje zakdoeken meenemen, mama, want ik denk dat je die wel nodig hebt". Dus...

      Verwijderen
  2. Wat een goed idee, die bloemenkrans. Zo romantisch en de kleuren passen perfect bij haar jurk!
    Amuseer jullie morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon