Doorgaan naar hoofdcontent

Zoete dromen

Jongste heeft vaak moeite met in slaap komen. Bang voor boze dromen bedenkt ze voor het slapen gaan al een mooi verhaal waarover ze kan gaan dromen. En dat valt niet altijd mee. Veel mooie onderwerpen zijn de revue al gepasseerd. We bedachten samen een zogenaamde dromenkast. Een met heel veel laatjes, met in elk laatje een leuk onderwerp voor een droom, van elfjes en feeën tot op date met haar lief.

Ook heeft zij graag een dromenvanger boven haar bed. Laatst zag ik hoe Lisanne van Draad & Praat een hele leuke dromenvanger had gemaakt, de zogenaamde dromenvanger nieuwe stijl. Deze paste helemaal bij mijn stijl. Zoals wel meer van de prachtige creaties van Lisanne.

Ik had nog een restje Lana Grossa, hiervan haakte ik twee rondjes met clustersteken en een laatste ronde van vasten. De veertjes maakte ik van vilt en ik voegde nog wat kraaltjes toe voor een klein beetje kleur.


Voor mooie takjes moesten we naar het bos.

Jongste zocht naar geschikte takjes.

 
En oudste maakte foto's.




En wat is de natuur snel veranderd de laatste week! Zo fijn, al dat jonge groen, zeker met zo'n lekker zonnetje erbij! De zomerjassen hangen al weer aan de kapstok en blijven daar overdag soms zelfs hangen. Zo fijn!

Reacties

  1. En nu maar hopen dat het helpt! Ze zijn in ieder geval erg creatief en decoratief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for sharing at my link party.
    I invite you to join us again this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon