Doorgaan naar hoofdcontent

Zal ik...?

Afgelopen week werd ik door twee creatieve dames genomineerd voor de One Lovely Blog Award:
  • Sigrid van Kat kat katoen, van wiens originele creaties en enthousiaste blogverhalen ik altijd vrolijk word.
  • Christine van Met naald en draad, die een geweldige Ibizajurk haakte waar ik helemaal verliefd op ben.
Dank jullie wel voor het compliment!

Om aan de One Lovely Blog Award mee te doen zijn er een aantal regels. Wie al wat langer mijn berichten leest, weet dat ik niet zo goed ben in het strikt volgen van patronen en er altijd wel een eigen draai aan geef. Voor het volgen van regels geldt dat ook een beetje. Ik bepaal ze liever zelf en doe wat goed voelt.

Nu vroeg ik mij ook af of er, behalve dan de lieve dames die mij nomineerden, iemand zat te wachten op (nieuwe) weetjes over mij, want daar gaat het om bij de bewuste award.


Maar toen bedacht ik me, dat wie daar op zit te wachten gewoon kan doorlezen en wie er niet op zit te wachten stopt met lezen. Zo simpel is het toch?

Hé, je bent er nog! Dan zijn hier de 7 dingen die je (misschien) nog niet van me weet:
  1. In het dagelijks leven ben ik (parttime) werkzaam als gemeente-ambtenaar.
  2. Ik hou van de muziek van U2 en Coldplay, maar ook van hele foute liedjes (categorie Het Foute Uur), die ik vaak hard meezing.
  3. Mijn lievelingsprogramma is Wie Is De Mol? , ik kijk het al vanaf aflevering 1 van het eerste seizoen. Als ik het programma aan het kijken ben, mag er in de huiskamer niet gepraat worden, omdat ik geen woord wil missen. Regelmatig spoel ik ook stukjes terug als ik ook maar denk dat ik iets gemist heb. Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint!
  4. Van koekjes en snoepjes kan ik heel goed afblijven, maar niet van chocolade en chips.
  5. Ooit studeerde ik af als organisatie-antropoloog (wat? ;-) ).
  6. Ik drink graag (zwarte) koffie of cappuccino met een romige laag melkschuim, maar alleen 's morgens. Bij de lunch schakel ik over op thee, het liefst verse muntthee (helemaal na het avondeten, in plaats van een toetje) of citroen/gember van Clipper.
  7. Is het je wel eens opgevallen dat ik bijna nooit foto's van mezelf plaats op mijn blog? Enerzijds is dat een bewuste keuze en anderzijds vind ik dat ook best een beetje spannend. Maar laat ik voor deze keer eens gek doen en zomaar een selfie plaatsen van mijzelf. :-)  

Ik heb besloten om niemand te nomineren, er zijn zo veel leuke blogs die ik volg, dat ik geen keuze kan maken. Toch wil ik er eentje noemen.

Enkele maanden terug kwam ik in contact met Anouk, met wie ik op de basisschool heb gezeten. We vonden elkaar via mijn blog, door onze gemeenschappelijke hobby. Inmiddels is zij ook aan het bloggen geslagen, hopelijk met net zo veel plezier als ik. Op haar blog, Mafke, laat zij haar creaties zien, van mooie haakprojecten tot prachtige, zelfgemaakte stempels. En ze staat ook nog eens met een prachtige foto op de cover en met een interview in de nieuwste uitgave van Aan de haak magazine. Wow!

Na al het geklets over de vakantie, al dan niet afgemaakte haakprojecten en over mijzelf beloof ik dat ik de volgende keer toch écht weer een kant-en-klaar haakproject laat zien. Tot gauw! x

Reacties

  1. Ik vind het altijd leuk om iets 'extra' te lezen over een blogger/blogster. :-)
    Dus ik heb doorgelezen. ;-)
    De mol, dat keek ik vroeger ook heel graag. Ja, ik ben van België en dat was hier jaren geleden al op de tv. Nu kijk ik niet meer, omdat ik het volgens mij nooit meer zo goed ga vinden als in mijn herinnering. ;-)
    En inderdaad, wat heb je gestudeerd????
    Geniet morgenvroeg van je cappucino met zalige melkschuim. ;-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, om te zien hoe jij je eigen draai eraan geeft! En om jouw weetjes te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daphne, wat leuk om de extra "weetjes" over je te lezen. Altijd leuk om iets meer over je te horen. Ik voel me enorm vereerd dat je mij zelfs vermeld (ik bloos er zelfs van). Ik raak altijd enorm geïnspireerd door je blogs en vind het enorm leuk om elkaar op deze manier weer "tegen te komen". Veel haakplezier!!! Liefs, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Originele aanpak van deze award! Leuk om te lezen, nu weet ik dat wij beiden niet zouden klagen als we enkel chocola, chips en garen hadden om te overleven :-)
    En ik vind het ook fijn om je gezicht eens te zien, en je vriendin heeft er een volger bij op Bloglovin' ;-)
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om dingen te lezen die we niet van je kennen. Echt super leuk. Ik vind de omslagdoek die je op de eerste foto om hebt, erg mooi. :-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)
    ps. ik kan ook niet van chocola afblijven :X ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen en weet je......wij dragen niet alleen dezelfde naam, wij lijken ook veel op elkaar!
    Ik drink ook alleen maar koffie in de ochtend, ik ben gek op thee en dat Wie Is De Mol verhaal......Hilarisch, zo kijk ik ook!
    Iedereen moet stil zijn of gewoon naar boven verdwijnen.
    En.....NERGENS mee bemoeien graag. ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om eens wat over jouzelf te lezen :-) En je hebt een mooie foto geplaatst. Ik snap je wel hoor. Je vindt vaak zelf dat je niet leuk op foto's staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om de weetjes te lezen en je eens op de foto te zien! Zo krijg je toch even een 'echt beeld' van iemand. Ik post zelf weinig over persoonlijke dingen, en foto's van mezelf ook heel weinig. Ik heb ook de award gekregen en ben nog aan het nadenken wat ik er mee doe. Wie weet volg ik je voorbeeld. Is toch leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas