Doorgaan naar hoofdcontent

Snoezig tasje

In mijn blogbericht Uil vertelde ik al over de Finse blog Prinsessajuttu. Deze dame maakt de prachtigste en keurigste haakprojecten die je maar kunt bedenken. Na het uiltjeskussen kwam het supersnoezige tasje aan de beurt.


Ik haakte 'm met roze katoen van Søstrene Grene. Het patroon van dit tasje is dan wel geschreven in het Fins, maar met de vertaalfunctie van Google kom je een heel eind. Bovendien staan er heel duidelijke foto's bij.


Het tasje paste helemaal bij de knuffel die jongste had uitgezocht voor de verjaardag van een vriendinnetje. Bovendien vonden we het tasje helemaal passen bij de stijl van dit vriendinnetje. En zo kan de knuffel in het tasje, helemaal in stijl, overal mee naar toe.

Reacties

  1. lief hoor, er er een foutje in je blogbericht als je op uil drukt krijg je vlaggetjes hihi,
    wens je een fijn weekend liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig.
    Ga ik voor mijn kleindochter haken.
    Maar alleen kom ik er niet uit met welke steek het tasje is gehaakt.
    Dat vertaald mijn computer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij gewoon met vasten, zo te zien op de foto's.

      Verwijderen
    2. Het zijn inderdaad allemaal vasten. Dank je wel, Jeanette.

      Verwijderen
  3. Echt zoooo schattig! Mooie kleur ook, ik hou ervan ;)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Daphne. Vind ik ook nog wel eens leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd een heel schattig tasje.
    Een prachtig cadeautje! De jarige boft maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk. Ik ga zo eens even kijken op haar site.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo snoeperig mooi! Echt een ontdekking, dat blog!
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn toch de TE leuke kadootjes om te krijgen!!
    Super lief gemaakt, zo met die strik erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snoezig tasje. Leuk idee om dit te haaken bij de knuffel. Zo kan het vriendinnetje haar knuffel overal mee heen nemen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schattig, zou ook een leuk kraamcadeau zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk tasje! Past zeker goed bij de knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon