Doorgaan naar hoofdcontent

Muurhanger

In het "vergelijkend-garen-onderzoek"-pakket dat ik won bij Wolplein zat een Yarn and Colors bonbon. Het is net een snoepje, zo schattig zien de kleine bolletjes eruit. Precies genoeg voor een granny square, had ik bedacht.


Een leuk patroon vond ik op een Zweedse website, Järbo Garn, Gelukkig stond er, naast de Zweedse beschrijving, ook een tekening waar ik prima mee uit de voeten kon.


De bonbon was niet groot genoeg om de gehele granny square mee te haken, dus het opengewerkte randje liet ik achterwege.


Het restje garen dat ik over hield was precies genoeg om franjes te maken en de granny square aan het houtje te rijgen.

Reacties

  1. Wat een leuke muurhanger. Super gaaf dat je garen won bij wolplein.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk. Dit weekend had ik ook bedacht om zoiets te doen, bij mij zou het een variatie worden op het idee van Draad&Praat. Maar er kwam iets tussen. Maar als ik deze dan weer zie, moet ik het toch maar gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Leuk patroontje heb je er ook voor gebruikt.
    Een muurhanger haken staat op mijn wensenlijstje. Vind het zo gezellig staan.
    Bedankt maar weer voor je inspiratie!
    Groetjes, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een leuke wandhanger. Mooi gedaan,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap! En dan dat stralende lente-blauw...
    Ik had al langer een muurhanger in gedachten om te haken, maar nu krijg ik helemaal de kriebels :-)
    Fijn weekend nog, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon