Doorgaan naar hoofdcontent

Toilettasje

De zomervakantie lijkt al weer zo lang geleden. Met het sombere weer van de afgelopen kwam ik toch al een beetje in een herfstmood, of ik nu wilde of niet.

De voorbereiding op onze vakantie verliep dit jaar eigenlijk vlekkeloos. De meiden logeerden een paar dagen bij opi & omi, zodat ik rustig mijn werk kon afronden en het huis alvast aan kant kon brengen. Want als ik ergens een hekel aan heb, dan is het thuiskomen in een rommelig huis. Alle was en strijk was op tijd klaar en de meiden pakten zelf hun koffers in met behulp van de checklist die ik jaren geleden maakte en er al jaren lang voor zorgt dat ik niet hoef na te denken bij het inpakken, maar alleen de lijst hoef af te werken.


Zo kwam het dat ik op de dag voor vertrek nog tijd had om te haken. Ik had iets nodig waar ik wat kleine spulletjes in kon doen en ik herinnerde mij dat ik nog een knipje had liggen.


Ik haakte een klein toilettasje, volgens het patroon van het Make-up tasje, met Scheepjes Stonewashed en een knipje van Action. Ik wilde 'm iets groter hebben en haakte daarom één rij extra.


Hartstikke handig voor in de tas, bijvoorbeeld voor een oplader of oortjes van de telefoon.

Reacties

  1. Super project. Ik gebruik zo'n portemonnee'tje dagelijks voor mijn geldstukken.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! En nog handig ook. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Daphne. Heel mooi gemaakt. Handig voor een beetje kleingeld of inderdaad voor je oordopjes. haha.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig ... en heel mooi gemaakt!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk.
    Ik heb er ook al een paar gemaakt, maar ik vind jou kleur zo leuk, bij het knipje.
    Mooi en inderdaad super handig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon