Doorgaan naar hoofdcontent

Zachte, blauwe sjaal

Al vaak zag ik mooie varianten op de Miriam Catshoek sjaal voorbij komen.  


Een leuke sjaal, die ik ook graag eens wilde haken. Miriam Catshoek, bekend in de Nederlandse haakscene op Instagram, ontwierp 'm voor draad en praat....


Met 3 bollen Scheepjes Eliza in lichtblauw en een bol byClaire Sparkle maakte ik mijn variant.


Met Scheepjes Eliza, een superzacht garen, voelt ie heerlijk aan en is het een echte knuffelsjaal om lekker in te kruipen.


Het patroon van deze sjaal kun je gratis downloaden op de website van draad en praat....

Reacties

  1. Hij is prachtig! En de kleur is ook zo mooi. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een mooie sjaal is het geworden. Mooi zacht blauw. Deze sjaal staat ook nog op mijn lijstje :-)
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Vaak zijn de eenvoudigste patronen het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip van dat zachte garen, dat heb ik nog niet geprobeerd.
    Je sjaal is mooi geworden, lekker zachtblauw en dan een lichtjes glanzend boordje, goed gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige versie weer van deze mooie sjaal!! En de kleur...perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schaut so ZART und KUSCHELIG aus,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon