Doorgaan naar hoofdcontent

Gastendoekjes

Net als de vorige keer gingen jongste en ik (al weer enkele weken terug) samen naar Knit & Knot. We waren er al vroeg, die zaterdagochtend en dus konden we overal lekker op ons gemakje kijken. Heerlijk was het om samen van kraam naar kraam te slenteren en al die mooie wolletjes te voelen.

Jongste zocht naar garen om zelf twee Harry Potter sjaals te haken: één in de Griffoendor kleuren, rood en geel, en één in lichtblauw en donkerblauw, de kleuren van Ravenklauw. Ikzelf had niet echt een verlanglijstje. Ik had maar niet te veel contant geld meegenomen, de laatste weken had ik al zo veel garen gekocht en op gaat het toch wel bij zo'n evenement.



Tertia (De Creatieve Wereld van Terray) en Lisanne (draad en praat...) zouden er die ochtend ook zijn, dus ik had bedacht dat ik hen zeker ook even gedag wilde zeggen. Bij de bloggerstafels trof ik inderdaad Tertia met haar mooie dekens en bij de stand van Handmade Living Marianne (maRRose - Colorful Crochet & Crafts) en Lisanne. Jongste en ik schoven bij Lisanne aan om het XXXL garen eens uit te proberen. We genoten van de gezelligheid met de dames en het armhaken met dit toffe garen.

Na anderhalf uur stonden we buiten met een paar volle tasjes garen en een leuke goodiebag. Ook had ik een leuk boekje gekocht, Doekjes Haken, waar ik thuis meteen mee aan de slag ging. Wat een leuk boekje!



Ik begon met een paar gastendoekjes voor op het toilet. Alleen al leuk om een mooi stapeltje neer te leggen.


Bovendien leek het me een leuk cadeautje en haakte ik er één voor mijn schoonzusje. Met een simpel touwtje en een zelfgemaakt labeltje was het helemaal naar mijn (en hopelijk ook haar) zin.

Reacties

  1. Ze zien er heel leuk en sfeervol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk.
    En inderdaad, als kadootje, met een mooi zelf gemaakt labeltje helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te doen he, dit zijn projectjes die mooi overzichtelijk zijn. En nog handig ook, voor jezelf en als kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn heel mooi, en die kleurencombi. Tof gedaan!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, ondertussen kocht ik het 'doekjes breien' boekje. Ook leuk ;-)

      Verwijderen
  5. Nou inderdaad, op zo'n beurs gaat het geld wel op hihi. Ik zie dan ook altijd zoveel leuks... Niet dat ik niks thuis heb ofzo, maar zien doet vaak toch weer kopen, bij mij wel althans ;)
    De doekjes zijn erg leuk. En inderdaad heel leuk als cadeautje, mooi zo met dat touwtje en labeltje erom.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beautiess! Geweldig mooi! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo samen met je dochter.
    Wat een prachtige doekjes. Mooie kleuren.
    Je hebt er een leuk cadeautje van gemaakt.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! Het ziet er altijd zo professioneel uit bij jou, zowel het haakwerkje, het label als de foto's! Knap!
    PS: Ben bezig met sjaals in okergeel, moest vaak aan jou denken en twijfelde nog om er een beetje roze aan toe te voegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, leuk die doekjes! Zo te lezen was het gezellig op de Knit&Knot.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon