Doorgaan naar hoofdcontent

Onderzetter

Enkele weken terug haakte ik een mooie onderzetter in Okergeel. Het patroon vond ik zo leuk, dat ik er nog wel een paar meer wilde haken. Het formaat vond ik alleen iets te groot.


Eigenlijk wilde ik een vergelijkbaar patroontje, maar dan net wat kleiner, in de grootte van een onderzetter.


Met het mooie patroon van Anabelia in gedachten paste ik het patroon wat aan, totdat ik er happy mee was.


Het patroontje deel ik graag met jullie.


Is ie niet leuk?


Reacties

  1. Heel erg leuk!!
    Mooie maat, staat vast prachtig op je tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Thx voor het patroon
    Fijne zondag, Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, heel leuk.
    Handig he, dat je zelf een bestaand patroon kunt verandere in iets wat je nodig hebt of bij je past.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie onderzetters voor de kerstdagen. Mooi voor onder de glazen. Bedankt voor het delen van het patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dankjewel!! Zo'n patroontje komt altijd van pas!
    En héél mooi, die 4 kleurtjes samen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, heel mooie onderzetters! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om er zo je eigen draai aan te geven. Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Daphne,
    Wat een leuke onderzetters. Hele mooie kleuren. Leuk dat je het patroontje deelt. Dankjewel.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan! Mooie kleurtjes!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het prachtig, maar ik kan niks met het patroontje zoals je het erop hebt gezet. Zou je het voor me op willen schrijven? vast heel erg bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas