Doorgaan naar hoofdcontent

Sterrekes

Afgelopen jaar maakte ik een aantal kaarten voor het Nationaal Ouderenfonds. Samen met PostNL zorgen zij ervoor dat deze kaarten worden verspreid onder eenzame ouderen. Een hartverwarmende gedachte vind ik dat. En het is zo'n kleine moeite. Vorig jaar maakt ik kaarten met Oma's kerstboom, die ik liet zien in de blogpost Haken voor een goed doel Nu wilde ik iets anders doen.


Op Pinterest vond ik een leuk sterrenpatroon van Bees & Appletrees.


Ik maakte er een kaartje bij met een passende tekst.

 
Wil je ook een kerstkaart sturen naar het Nationaal Ouderfonds? Doe dit dan vóór 18 december. Hier lees je hoe het werkt.

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie sterren. Ik ben nu bezig met engeltjes haken.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sterren heb je gemaakt. Heel lief de post voor de eenzame ouderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die eerste ster in dat 'gespikkelde' garen vind ik het mooist! Kan ook in de kerstboom hangen!
    Mooi gebaar van jou. Ik heb dit jaar geen enkele kerstkaart zelf kunnen maken, maar ik ga deze onthouden voor volgend jaar :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend lief gebaar!
    En prachtige sterren. Daar zijn de ontvangers vast heel blij mee.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie "vurige" kleur heb je gebruikt.
    Lief gebaar ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie sterren en een prachtig doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig doel! Ik ga hem onthouden voor volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon