Doorgaan naar hoofdcontent

Ketting

Bijna kerst. We hebben ernaar uitgekeken. Een nieuwe garderobe was niet nodig. Ik heb namelijk de neiging om regelmatig een jurkje te kopen. Ik draag ze zo graag, maar in de praktijk draag ik toch vaker een spijkerbroek met vest. Met kerst heb ik mooi de gelegenheid om mijn twee favoriete jurkjes, een donkerblauw en een rode, te dragen.


Voor bij mijn donkerblauwe jurkje maakte ik een ketting van lint en garen. Op pakjesavond werd ik verrast met 5 bolletjes blauw katoen. Nu Het Grote Geheim geen issue meer is, vond jongste dat er voor mij ook een verrassing moest zijn, ik zorg namelijk altijd voor alle cadeautjes, ook die voor mijzelf.


In de week voor pakjesavond had mijn kleine schat mij gevraagd met welk garen ik het liefst haak en in welke kleur. En ik had niks in de gaten.


Tussen de kerstspullen had ik donkerblauw lint gevonden en de kralen vond ik in mijn favoriete wolwinkeltje.


Per kleur haakte ik 15 rondjes van 10 stokjes.


Ik reeg ze aan het lint, met aan beide uiteinden een kraal om de boel mooi op z'n plaats te houden.


Met deze ketting is mijn outfit helemaal compleet.

Reacties

  1. Super mooi accessoire haakte je daar. Fijne kerstdagen voor jullie,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg, ook voor jullie FIJNE KERSTDAGEN

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bedacht. Ik zag zoiets eens met strijkkralen, maar dan lijkt me dit lekkerder dragen.
    Fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Een chique ketting maakt een kerstoutfit helemaal af!

    Fijne feestdagen toegewenst.

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat maakt pakjesavond zonder groot geheim nou zo leuk, dat je verrast wordt, zonder dat je het doorhebt.
    Prachtig, je ketting, past helemaal bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend! En wat een lieve, kleine schat heb jij :-)
    Geniet van dit feestweekend,
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke ketting! Veel plezier met het dragen van je outfit. Fijne Kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke ketting.
    *
    ***
    *****
    *******
    **
    ** fijne kerst Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief cadeau van deze jonge hulpsint.
    Leuke ketting maakte je ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon