Doorgaan naar hoofdcontent

Sterrenslinger

Een vriendinnetje van jongste vertelde me na het zien van de vrolijke slinger in de schoolbieb (ik liet 'm eerder zien in het blogbericht Leesfeest) dat ze die wel heel gaaf vond. Nu is zij bijna jarig en dus leek het ons leuk om haar te verrassen met een leuke slinger voor op haar slaapkamer.


Zij is dol op sterren (heeft iets te maken met haar naam) en dus kozen we voor een leuk sterrenpatroontje in frisse kleuren. Roze moest er in ieder geval bij, maar omdat ze blauw ook heel mooi vindt werd het een combi van deze kleuren.


In eerste instantie leken de sterren wat op bloemetjes.


Maar nadat ik ze geblockt had werden het mooie sterren.

 
Het patroon van deze leuke sterren vond ik op de blog van Studio Bees &Appletrees.
 
Zo'n leuke sterrenslinger is natuurlijk niet alleen leuk op een meidenkamer, maar past ook helemaal bij deze tijd van het jaar. 

Reacties

  1. Gezellige kleurtjes slingers lijkt altijd zo vrolijk
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Heet ze soms Sterre? Dat vind ik zo'n leuke naam.
    En je zal maar dit mooie kadootje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heet niet Sterre (inderdaad een mooie naam), het heeft te maken met haar achternaam :-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke slinger! Heel mooi. Daar zal ze blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, heel leuk! Ik vind de kleurtjes ook heel mooi hoor!
    Dat mag zelfs in de kerstboom :-) Maar hij is zeker het hele jaar door prachtig om in haar kamertje te hangen. Dat heb je weer goed gedaan.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooi cadeau. De jarige boft!
    En inderdaad ... erg leuk zo'n slinger het hele jaar door.
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk ! Vrolijke kleuren die je gans het jaar door kunt gebruiken. Zelfs in de kerstboom!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan t patroon niet vinden 🥲

      Verwijderen
    2. Ik zie inderdaad dat het blogbericht waarnaar ik verwijs is verwijderd. Wel vond ik ´m nog op Pinterest. Als je hierboven op de link naar het patroon klikt, dan word je hiernaartoe geleid.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon