Doorgaan naar hoofdcontent

Vaatdoekjes

Een tijdje terug liet ik de Gastendoekjes zien die ik haakte met de leuke patronen uit het boekje Doekjes haken. Ik legde ze op een mooi stapeltje in bij het toilet. Ik moet eerlijk zeggen dat er nog geen een werd gebruikt, ze liggen er zo mooi op dat stapeltje. :-)

Natuurlijk moesten er ook wat vaatdoekjes worden gehaakt. Daar zijn de patronen uit het boekje immers voor bedoeld.


Deze vaatdoekjes kwamen uiteindelijk niet in mijn eigen keuken terecht, maar werden een cadeautje, met een stukje Savon de Marseille en een flesje handzeep.



Reacties

  1. De vaatdoekjes zien er prachtig uit. Je hebt er een mooi cadeautje van gemaakt. Gelukkig is het leuk om de doekjes te haken en je kunt gewoon alsnog een paar vaatdoekjes voor jezelf haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zult het maar krijgen, zo'n mooi kadootje. Leuk ook met die 2 zeepsoorten erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er een mooi kadootje van gemaakt zeg.
    Mooi, die neutrale kleurtjes asn de vaatdoekjes en het mooie zeepje erbij.
    Gauw voor jezelf ook een paar gaan haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Mooie vaatdoekjes. En wat een cadeautje heb je ervan gemaakt. Heel erg mooi hoor.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kado. Leuk idee om te geven.
    Naar aanleiding van jouw vorige blogje hierover ben ik op zoek gegaan naar het boekje en ga het nu ook proberen. Nog een fijne avond !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat is een leuk cadeautje geworden zo! Je brengt me op ideeën!!
    De steek komt mooi tot zijn recht in dat grijs... Ik moet me toch eens andere kleuren gaan wagen denk ik... ;-)
    Lieve groetjes, Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag ze de vorige keer al op je blog, wat een prachtige doekjes! Ik heb net het boekje via internet besteld, helemaal enthousiast geworden door jouw haaksels!

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zijn de vaatdoekjes. Ik wil ze nog steeds een x gaan haken. Fijne dag! Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig cadeautje ... de doekjes met het zeep.
    Mooie kleuren zo bij elkaar.
    Een feestje om te krijgen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk! Ik denk er sterk over om dat boekje ook aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon