Doorgaan naar hoofdcontent

Zomerstop

Gisterenmiddag begon de zomervakantie van jongste. Ze sloot een heel fijn jaar af in groep 7. Na de zomer gaat ze dus naar groep 8, een bijzonder jaar voor haar en voor ons. De zomervakantie van oudste begon een week geleden al na het afronden van de proefwerkweek, morgen komt zij terug van zomerkamp, bekaf waarschijnlijk, maar hopelijk wel vol verhalen. Manlief en ik mogen nog even doorwerken, maar het is wel lekker dat er even niets meer in de agenda staat van de meiden, dat geeft rust en daar waren we wel aan toe.

De afgelopen tijd had ik weinig rust om lekker te haken, nieuwe creatieve ideeën waren er even niet. En had ik de afgelopen jaren al in mijn hoofd welke haakprojecten ik mee zou nemen op vakantie, dit jaar heb ik nog geen enkel idee. Misschien gooi ik wel gewoon een paar bollen garen in mijn tas en zie ik wel.

Net als de afgelopen jaren hou ik weer een zomerstop op mijn blog. Maar natuurlijk ben ik van plan om na de zomer weer gezellig door te gaan met bloggen en te laten zien wat ik in de tussentijd allemaal heb gemaakt.


Ik wens je een hele fijn zomer!

Liefs, Daphne

Reacties

  1. Als je het zo druk hebt, dan kunnen de haakideeën wel eens even weg blijven. Dan is het tijd voor een lekker vakantie.

    Fijne vakantie en tot na de vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Fijn dat het schooljaar van de kinderen goed is afgesloten. Heerlijk dat ze vakantie hebben. Een hele fijne zomer en ik ben benieuwd naar je projecten, na de zomer. Ik had de laatste tijd ook niet veel haakzin. Maar sinds ik mijn contract heb opgezegd en een als flexmedewerker aan de slag ga, voel ik me weer vrij en ben ik weer druk aan het haken.
    Fijne zomer en tot na de zomer.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er van, hier duurt het nog even voor het vakantie is, maar met dit zomerweer hebben wij ook al een beetje het gevoel dat het vakantie is ;-). Dankjewel voor al het moois dat je het afgelopen jaar hebt laten zien en met ons hebt gedeeld. Fijne zomer en tot na de vakantie.


    Groetjes, Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijne zomer gewenst!
    Hopelijk lekker tot rust komen ... samen genieten met je gezin en ruimte in je hoofd creeeren voor nieuwe haakideeen.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie en lekker genieten van de rust en je gezin! Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En daar ligt ook al een heel leuk boek klaar om helemaal mee te ontspannen ;-) Dat lees ik af en toe ook eens graag, luchtig en grappig. En na die ontspanning komt er vast vanzelf een hoop inspiratie. En als je eens een keer wat minder haakt, dan is dat ook niet erg. Ik hoop dat je vooral geniet met volle teugen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne zomer gewenst. Tot nu toe hebben we al veel mooie dagen gehad qua weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van je pauze! Voor jou/jullie ook een fijne zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van een welverdiende zomervakantie en ik wens je heel veel haakinspiratie, onvergetelijke herinneringen, warme gezellige zomeravonden,....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon