Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstengeltjes

Nog één nachtje slapen en dan is het kerst. Tussen alle voorbereidingen door probeer ik nog wat te haken, al heb ik er momenteel weinig ruimte voor in mijn hoofd. Het afgelopen jaar was ik erg druk met mijn werk en nam ik (te) weinig rust, maar de komende 2 weken ga ik lekker van mijn vakantie genieten en fijn handwerken, want daar heb ik tijdens deze lockdown natuurlijk weer alle tijd voor.

Wel maakte ik de afgelopen weken een stel kerstengeltjes. Zijn ze niet schattig?

Wil je ook zo´n kerstengeltje maken? Dit heb je ervoor nodig:

Yarn and Colors Epic Gold 10 x 15 cm
Yarn and Colors Epic Cream 1 x 20 cm
Dun touw 1 x 25 cm, 1 x 15 cm
Macramé garen 8 x 20 cm
Houten kraal (ongeveer 12 mm doorsnee, gat van ongeveer 4 mm doorsnee)
Schaartje
Stopnaald (die door het gat van de kraal heen past)
Fijne kam

In dit filmpje laat ik zien hoe ik het kerstengeltje maakte:


Ik wens je hele fijne, warme kerstdagen. Maak er iets moois van!

Reacties

  1. Super leuk!!
    Geniet een neem je rust de komende 2 weken, heeeeeeerlijk vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerstdagen voor jou en je gezin. En een fijne kerstvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze lief! Ik ga je filmpje even bekijken.
    Heel fijne dagen gewenst. Pak wat rust. Lekker veel haken. Nieuwe energie opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee voor die kerstengeltjes. Echt heel leuk.
    Hopelijk heb je fijne kerstdagen gehad. Een goed uiteinde en alvast een gezond, gelukkig en creatief 2022.
    Fijne dag

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt