Doorgaan naar hoofdcontent

Paarse Kruk met Nopjes

Deze week haakte ik een nieuwe hoesje voor één van onze krukjes. Dit krukje verhuisde een paar weken geleden naar de kamer van jongste. Het Krukje werd al een hele tijd terug voorzien van een grijs hoesje, maar op een kamer in de kleuren wit, donkerblauw en paars kon ik me wel iets leukers voorstellen dan het grijze hoesje.

Eerder kocht ik al een flink voorraad paarse bollen Yarn and Colors Epic, met het idee om iets voor de kamer van jongste te maken. Nu is paars niet echt mijn lievelingskleur en daardoor verdween de voorraad paars tussen mijn wolvoorraad.

Een paars hoesje voor de kruk, dat vond ik wel een goed idee. Ik haakte het hoesje met haaknaald 4.0 en op de zijkant haakte ik een paar nopjes, dat vonden jongste en ik wel een leuk detail.

Het krukje past nu perfect op haar kamer. En hoe leuk is het om dit paarse krukje op Paarse Vrijdag te laten zien. 

Verder haakte ik sinds een paar weken aan het toffe haakproject bovenop het krukje, ook met de kleuren van de kamer van jongste. Ik deed namelijk mee met de Let it Go CAL van Verie van Vestywo. Het project is bijna af en ik zal het zeker laten zien als het helemaal klaar is. Nu nog even duimen dat ik toe kom met de kleuren die ik nog in mijn voorraad heb.

Reacties

  1. Wat een mooie hoes voor het krukje. De nopjes zijn idd een erg leuk details.
    Hier staan ook meerdere krukjes als deze en zo af en toe krijgt er eentje een nieuwe hoes.
    Wat wordt jouw deken mooi. Je gaat hard. Veel haakplezier verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk geworden. En de gedachte achter Paarse vrijdag ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Maak je deze ook op bestelling?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je een speciaal verzoek? Dan mag je me altijd een privé bericht sturen via e-mail. Bij Contact vind je mijn e-mail adres. Groetjes, Daphne

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt