Doorgaan naar hoofdcontent

Dit was 2021

2021... Laten we er maar niet te veel bij stilstaan hoe bizar dit jaar weer was. En vooral hoopvol vooruit proberen te kijken. Wel vind ik het altijd leuk om aan het einde van het jaar terug te blikken naar alles wat er het afgelopen jaar uit mijn handen kwam.

En dit waren de toppers van dit jaar (qua views):



Blij verrast ben ik om te zien dat het alle drie eigen patronen zijn.

Er staat al weer het een en ander klaar om te laten zien in het nieuwe jaar. En er komt weer iets anders leuks aan. Daarover binnenkort meer.

Voor nu wens ik je een fijn uiteinde, een mooi begin en vooral alle goeds voor 2022.

Reacties

  1. Wederom een bizar jaar ... een ook een mooi, creatief jaar te zien aan jouw terugblik. Drie heel verschillende items. Stuk voor stuk mooi.
    De pannenlap haakte ik als keukendoekje van 't zomer op de camping. De tas staat op mijn wensenlijstje. Wie weet in 2022 ...
    Een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie projecten heb je gemaakt dit jaar. Ik heb al altijd genoten van je blog.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en de allerbeste wensen voor 2022.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie top 3. Dat 2022 vooral een "normaal" jaar mag worden met volop creativiteit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt