Doorgaan naar hoofdcontent

Babyvestje

Afgelopen weekend was het carnaval. Wonend in het midden van Brabant kun je er hier eigenlijk niet omheen. Vroeger wilde ik nog wel eens 4 avonden doorhalen en liep ik zelfs een keer mee in de optocht van Den Bosch, maar sinds een aantal jaren ben ik er helemaal klaar mee. Een aantal weken terug gooide ik een balletje op bij manlief en de meiden, of we niet dit weekend weg konden gaan. Naar een plek waar er geen carnaval is. Het moest even landen, maar ik kreeg mijn weekendje weg. We planden het zo dat de meiden op vrijdag nog carnaval konden vieren en we op zondag op tijd terug waren voor manlief om zich nog even bij zijn jeugdvrienden te voegen in de kroeg.

Een weekendje Den Haag werd het. Natuurlijk moest er een klein haakprojectje mee voor onderweg. Een babyvestje leek me hiervoor wel geschikt. Er hoefde dan maar een of twee bolletjes en een haaknaald mee.


We verbleven in een hotelletje midden in het centrum van Den Haag, een prima uitvalsbasis om even lekker te shoppen. 's Avonds lagen we op onze hotelkamer gezellig met z'n viertjes op bed te kijken naar Wie is de mol, want als fan van het eerste uur wil ik echt geen aflevering missen.

Zondagochtend stonden we op ons gemakje op, zagen we hoe Sven Kramer een prachtige gouden plak won en genoten we van een uitgebreid ontbijt, waarna we lekker even gingen uitwaaien in Scheveningen. De harde wind zorgde voor mooie golven en de blauwe lucht zorgde voor prachtige plaatjes.


Zoals afgesproken waren we aan het einde van de middag thuis, zodat manlief nog kon gaan carnavallen.

En ik haakte het babyvestje af en genoot na van ons heerlijke weekend.


Reacties

  1. Schattig vestje! En wat een mooie oplossing zo voor de carnaval. Een beetje vieren en verder lekker weg. Heerlijk hoor naar Den Haag. Bij ons wordt het niet gevierd, ik geef er ook niet om, onze dochter is het voor het eerst zelf met vrienden gaan vieren ;)
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een lief vestje. En lekker zo'n weekendje weg, mooi weer zo te zien. Hier in Twente is carnaval ook een groot ding, niet zo groot als in brabant enzo maar toch. Ik ben ook geen fan, ik heb er ook niet veel van meegekregen gelukkig.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne oplossing voor iedereen op deze manier.
    En een leuk vestje op de koop toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo moet je het dan gewoon doen.....iedereen blij en tevreden.
    Je beetje is mooi geworden zeg, hopen dat je gauw iemand vindt die het aankan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt zalig!! Voor mij hoeft dat wilde carnaval ook niet echt. En wat een prachtig vestje heb je gemaakt...
    PS: Geslaagde foto van de dochter en de wolken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, klinkt goed. Een weekend met voor elk wat wils 😉. En wat een schattig babyvestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk weekend, zo te lezen ... en een lief vestje. Mooi!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon