Doorgaan naar hoofdcontent

Hoofdband

In de carnavalsvakantie gingen we met ons gezin een paar dagen naar zee. Uiteraard moesten er ook wat fijne projectjes mee. Ik naam één projectbag mee met spulletjes om een paar babycadeautjes te haken en één projectbag met een bolletje Fonty Nimbus voor een heerlijk eenvoudig breiprojectje. 


Ik koos voor het leuke patroon van de haarband op de Instagram account van Juffrouw Haak.


Het is geen uitgebreid patroon, maar dat is bij dit simpele patroon ook niet nodig. Haar korte beschrijving bij een van de foto's van haar haarbanden is duidelijk genoeg. Hoe ik de uiteinden aan elkaar moest naaien vond ik in dit patroon


Reacties

  1. baby dingen maken is altijd leuk ! zal heel schattig staan deze hoofdband

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, ik draag super graag een haarband. Mooi, jouw exemplaar!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig garen heb je gebruikt. Zo mooi eenvoudig deze haarband!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt