Doorgaan naar hoofdcontent

Mini Zakje

Laatst haakte ik twee kleine buideltjes voor een lieve collega. De buideltjes waren bedoeld om kleine edelsteentjes in te bewaren en in de broekzak mee te dragen. 


Twee kleine en fijne zakjes, die ik haakte met Yarn and Colors Charming en een katoenen koordje om het zakje dicht te kunnen binden. In zo'n buideltje kun je natuurlijk allerlei kleine schatten bewaren. Of er een ieniemienie cadeautje in doen. Daarom schreef ik het patroontje van dit zakje uit:

HAAK! PATROON MINI ZAKJE (PDF)


En zo leuk ook om zo'n klein cadeautje in te pakken. Liefst doe ik dat met eenvoudige materialen en weinig poespas. En natuurlijk met een bijpassend kaartje erbij.

Reacties

  1. Liefffffff.
    Hier hou ik ook zo van, om zoiets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig. Ik dacht dat het voor een paasei zou zijn 🐣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een leuk haakwerkje. En wat een mooie gedachte erachter. Heel erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve zakjes!
    En heel leuk ingepakt. Mooie eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik hou van die kleine cadeautjes!!

    Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas