Doorgaan naar hoofdcontent

Snoezige slofjes

Wat vind ik ze toch schattig, deze babyslofjes die Titia van Thuis door Titia ontwierp. Volgens mijn nichtje, voor wiens dochtertje ik de slofjes eerder haakte, zijn dit de beste slofjes ooit en de enige die aan de voetjes van haar kleine dame blijven zitten. Ik kan me er iets bij voorstellen, met de boordjes in de ribbelsteek. Echt een fijn patroon!

Deze keer haakte ik ze in zachtroze met Yarn and Colors Charming. Het perfecte garen voor deze schattige slofjes, net als Scheepjes Stonewashed, dat ik eerder gebruikte voor deze slofjes.

Reacties

  1. Superleuk, ik ga eens naar het patroon kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhhh. Die zijn schattig zeg. Ik ga hem opslaan, aangezien ik voor het eerst tante word en ik wel wat leuke dingetjes wil maken om cadeau te geven. Echt heel erg schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas