Doorgaan naar hoofdcontent

Echte post

Vind jij het ook zo jammer dat er steeds minder echte post wordt verstuurd? Ook ik stuur tegenwoordig vaak een appje of een mailtje, maar een geschreven kaart die in de brievenbus valt bezorgt mij toch altijd een klein geluksmomentje. Daarom vind ik het ook leuk om af en toe een kaartje of iets anders per post te sturen. En dan het liefst op een onverwacht moment.

Jaren geleden liet ik al eens kaarten bedrukken met foto's van mijn haakwerk. Leuke kaarten waren dat, maar in de loop der jaren is mijn stijl en voorkeur voor kleuren wel wat veranderd. Toen ik pas benaderd werd door Drukwerknodig.nl met de vraag of ik een van hun producten wilde testen, hoefde ik daar niet lang over na te denken. Mijn ogen gingen langs de verschillende producten (denk aan visitekaartjes, boeken, flyers en banners) en allerlei nieuwe ideeën kwamen in me op... Maar ik koos voor de ansichtkaarten. Het was tijd voor nieuwe.

Het kiezen van de foto's, dat vond ik nog wel een lastige. Niet elke foto vind ik leuk voor een kaart. uiteindelijk werden het er twee, met daarop mijn lievelingsgaren in mijn favoriete kleuren.


De een had ik al en voor de andere draaide ik nog even wat nieuwe yarncakes.


Achterop de kaarten plaatste ik alleen mijn logo en een QR code (die leidt naar mijn blog). Er waren nog veel meer mogelijkheden om de kaart te versieren, met teksten, afbeeldingen en figuren, maar zoals je (waarschijnlijk) weet hou ik van eenvoud.

En toen ik deze toffe kaarten had gemaakt, bedacht ik me... Hoe leuk zou het zijn als er ook een postzegel op de kaart gaat met een van deze foto's! 

Zijn ze niet superleuk (en heel persoonlijk) geworden, deze toffe kaarten? Ik ben er in ieder geval heel blij mee!

Deze blogpost kwam tot stand door middel van een samenwerking. 

Reacties

  1. Echte post is zo leuk. Ik mag graag kaarten versturen. Zo'n persoonlijke manier om aan iemand te denken; zowel in goede als in minder goede tijden.
    Jouw kaarten zijn echt heel mooi! Leuk om op te hangen dichtbij je favoriete handwerkplekje thuis. De eenvoud is juist heel mooi. En die postzegels maken het echt af.
    Stijlvol gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend leuke kaarten heb je laten drukken. Ik vind het heel jammer dat er niet meer zoveel kaarten worden verstuurd, ik doe het zelf nog heel veel, omdat het zo leuk is.
    Je kunt weer even vooruit met je kaarten en postzegels.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten. Ik verstuur best nog veel post. Als de ontvangers er net zo blij van worden als ik ven het klaarmaken en verzenden, dan hebben we een gezellige wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is pure klasse, heel tof gekozen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon