Doorgaan naar hoofdcontent

Mandala

Twee jaar terug haakte ik een mandala voor in de tuin. Een tijdje terug, toen het stormde, vloog ie van de muur en zag ik hoe vies dat ie geworden was. Ik haalde de ring binnen, knipte er de smoezelige mandala uit en nam me voor om binnenkort maar eens een nieuwe te haken. Een leuk werkje voor tussendoor.

Als patroon gebruikte ik die van de Antimacassar, omdat die me altijd doet herinneren aan dat ene hele mooie project.

Nu staat ie nog te pronken op de plank boven de bank, maar straks gaat ie weer naar buiten.

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie mandala. Ook zo leuk om te doen ;-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is 'ie!
    Slim om de ring opnieuw te gebruiken.
    Dit zijn idd van die leuke tussendoor-werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon