Doorgaan naar hoofdcontent

Tunische Babs Sjaal

Telkens als ik start met een nieuw tunisch haakproject vraag ik me af waarom ik niet vaker tunisch haak, zo heerlijk vind ik het om te doen!

Zo stond de Babs Sjaal al een hele tijd op mijn lijstje. Een puntsjaal die je haakt van links naar rechts.


Ik haakte de sjaal een tijdje terug met luxe acryl garen. Lekker groot is ie geworden.


Het patroon is van Studio Babs en kun je vinden in de filmpjes op haar Instagram account (bijna helemaal naar onder scrollen). Of gebruik onderstaande links naar haar filmpjes:


Reacties

  1. Heerlijke sjaal in een prachtige kleur!
    Tunisch haken is zo leuk als afwisseling. Ik doe het (ook) weinig. Geniet wel heel vaak van de tunische strepensjaal die ik haakte afhv jouw patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas