Doorgaan naar hoofdcontent

Ster met een piepje

Momenteel ben ik bezig met een aantal grotere projecten. Geen dekens of zo, maar projecten waar ik toch wel wat langer mee bezig ben. Af en toe vind ik het dan fijn om tussendoor even een klein projectje te haken, waarbij ik snel resultaat zie. Zo bedacht ik dat de ster uit het boek Haak je happy van Lisanne Multem (van Draad en praat...) ook leuk zou zijn als babyspeeltje.


Met dit patroon maakte ik eerder al een kussen voor jongste.


Het boek is echt een aanrader, maar mocht je het niet hebben, dan kun je het patroon van de ster ook vinden op haar blog.


Ik haakte ze in babyroze en in babyblauw.


Vaak gebruik ik een rammeltje voor dit soort speeltjes, maar deze keer nam ik een piepertje.

 
Ik haakte met het zachte katoen van Søstrene Grene en haaknaald 2.5.


Reacties

  1. Wat een leuk idee om een zo'n piepertje in een ster!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, zo'n ster met een piepje. Erg lief.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sterren. Leuk idee om er een piepertje in te doen. Ik heb het boek in mijn kast liggen, maar er nog niets uit gehaakt. Misschien moet ik het toch eens op pakken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof idee om daar een pieper in te plaatsen. Heb het boek niet maar denk dat ik deze toch ga aanschaffen.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Je kan er ook nog een zeester van maken voor de kleintjes, met een gezichtje er op :-)
    En ja, ik weet wat je bedoelt: ik ben ook aan een iets groter project bezig en doe dan ook graag iets kleins tussenin. Een beetje afwisseling houdt de schwung erin.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee!
    Ze zijn heel mooi geworden.
    Groetjes, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook een leuk idee, een piepie in een sterretje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon