Doorgaan naar hoofdcontent

Lentegroen

Zoals de lezers die mij al wat langer volgen wel weten, vind ik het leuk om de layout van mijn blog af en toe een beetje op te frissen. Het roze dat ik tot nu toe veel gebruikte begon me een beetje te vervelen en dus ging ik op zoek naar een nieuw kleurtje. Momenteel ben ik helemaal gek van zeegroen, dus het moest iets in die richting worden. Net zoals de kleur van dit hart, dat ik laatst haakte.

 
Of de layout zo blijft zoals ie nu is, daar moet ik nog even over nadenken. Ik knutsel nog lekker even verder. Dit kleurtje groen past in ieder geval helemaal bij de lente!

Reacties

  1. De kleur bevalt mij wel. Lekker fris en vrolijk.
    Dan krijg je vanzelf een Lente gevoel!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een hele mooie kleur. Lekker fris en past lekker bij de voorjaars kriebels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groen is rustgevend dus perfect voor het ontspannen lezen van jouw leuke blogberichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleur!!
    Het is een beetje Jade groen (zo heet onze dochter), dus ik val er meteen voor.
    Leuk he, om af en toe je layout te veranderen?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie zachte lente kleur! Af en toe wat verandering brengen is leuk! Groetjes Tinne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, rustige kleur. Ik ben benieuwd of je het zo laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, jij ook al zo weg van de kleur lente groen! Ik vind je lay out mooi zo!Heerlijk, dat frisse groen, laat de lente maar komen!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas