Doorgaan naar hoofdcontent

Tien

Zoals ik vorige week al vertelde werd onze jongste dochter tien. Jongste zocht zelf de slingers uit die in de huiskamer moesten hangen.


Naast deze nieuwe slinger, die ik nog niet eerder liet zien, koos ze voor de blauw met groene variant (blogbericht Vrolijke vlaggetjes) die ik pas nog haakte in babyroze (blogbericht Babyroze slinger).


En ook de hartjesslinger (blogbericht Hartjesslinger) kreeg weer een mooi plekje.


En ook in te tuin maakten we het gezellig.


Wat is dat toch heerlijk, jarig zijn in deze tijd van het jaar. Het is bijna altijd mooi weer en de verjaardagen kunnen dan fijn buiten worden gevierd.


En ook de feestmuts (blogbericht  Gefeliciflaps-taart) kwam weer tevoorschijn.


Even terug nu naar de bloemetjesslinger.


Het patroon van dit leuke bloemetje kwam voorbij op de blog van Studio Hip & Kleurig.


Een leuk en eenvoudig patroontje dat ik in zes kleuren haakte.


En ik maakte er dus een slinger van, maar het patroontje is ook leuk om te gebruiken voor een onderzetter of wandhanger.
 
Fijne zondag!




Reacties

  1. Wat een mooie slinger Daphne. Ik ben vereerd dat je dochter die slinger ook uitkoos voor haar 10e verjaardag. Gefeliciteerd trouwens nog voor haar en jullie als gezin.
    En dank je wel voor het vermelden van mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd. Het is echt een fijne tijd om jarig te zijn. Jouw dochter wordt al een groot meisje nu ze met haar leeftijd in de dubbele cijfers is gekomen.
    Gezellig met al die gehaakte slingers.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en leuk om die mooie slingers als versiering te gebruiken!

    Groetjes,
    Renske
    www rennebol.blogspot.com

    p.s. ik heb je toegevoegd aan mn favorieten blogs lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er allemaal gezellig uit!
    Nog van harte gefeliciteerd.
    Mooie bloemetjesslinger haakte je!
    Groetjes, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, knappe slinger en zo'n passende kleurtjes heb je weer gekozen.
    Proficiat met je tiener!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gezellige boel zeg.
    Gefeliciteerd alsnog.
    Je slinger is weer heel erg leuk.
    Mooie kleuren combinatie heb je gebruikt.
    Ik heb het patroon opgeslagen.....leuk om te maken op de camping.
    Dank voor je linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd nog! 't Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. such a pretty bunting! You have a lovely blog. New follower here. Have a wonderful day!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas