Doorgaan naar hoofdcontent

Top drie

Aan het einde van het jaar is het altijd leuk om terug te kijken naar het afgelopen jaar. Wat heb ik weer genoten van alles wat er van mijn haaknaald gleed...

Kijkend naar de statistieken ben ik best wel trots, zoveel als mijn blog het afgelopen jaar bekeken is. Ik was ook heel benieuwd naar welke berichten er nu het meest bekeken zijn. Ik ben dol op schema's en overzichten en dus maakte ik er in mijn Bullet Journal een mooie staafdiagram van. Iedere gek z'n gebrek, zullen we maar zeggen. ;-)

Nu was een staafdiagram niet echt nodig geweest, want drie items sprongen er met het aantal kijkers bovenuit:

Nummer 1
Mandje

Nummer 2
Stoere deken 2.0

Nummer 3
Lievelinssjaal #3
Wat ik het afgelopen jaar ook heel gaaf vond was om te zien hoe haaksters met mijn zelf bedachte patronen aan de slag waren gegaan en mij lieten meegenieten van het resultaat.
Ik ben benieuwd wat het komende jaar op creatief vlak weer zal brengen!

Ik wens je een mooi uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar!

Reacties

  1. Een mooie top 3!
    Leuk hè, om het resultaat van anderen te zien die aan de slag gingen met items van jouw blog.
    De mooie sjaal is aan mijn aandacht ontsnapt in het afgelopen jaar. Die ga ik nu eens even bekijken.
    Een heel mooi en creatief 2018 gewenst!
    Groet, Ilse (by-ik.blogpost.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook alle goeds voor 2018 en ik kijk nu al uit naar al dat moois wat jij gaat maken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie hetzelfde gewenst en dank je wel voor alle moois dat je ons hebt laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Mooie projecten. Een leuke opsomming. Op naar een nieuw creatief jaar.
    Een hele goede jaarwisseling en alvast een gezond, gelukkig en creatief 2018 toegewenst voor jou en jouw gezin.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag trots zijn op je creaties Daphne! Ik hoop nog veel meer moois van jouw hand te zien in 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen en een heel mooi,liefdevol, gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas