Doorgaan naar hoofdcontent

Cactus

Op mijn werk wordt nog wel eens de draak gestoken met mijn haakverslaving. Ik krijg dan foto's doorgestuurd van de meest idiote haakprojecten. Zo kreeg ik laatst een foto geappt van een gehaakte cactus met de vraag of dat niet iets was voor op kantoor. Wat de zender niet wist, is dat dit ook echt wel een rage is, het haken van cactussen en andere planten.


Ik liet het me geen tweede keer zeggen en haakte er één van Drops Paris volgens het patroon van draad en praat. Eerder haakte ik deze cactus al voor thuis.


Het bloemetje van mijn nieuwe cactus vond ik in een patroon van Wolplein, ik haakte het met een restje katoen.


De cactus staat al weer een tijdje op het bureau op de werkkamer. Ik zal 'm zo eens in mijn werktas stoppen, dan krijgt ie morgen een mooi plekje op kantoor.

Reacties

  1. Wat een topidee! Ik ben benieuwd naar de reacties hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij weten dat hè, van die rage, maar die "gewone" mensen niet.
    Neem dit exemplaar maar gauw mee, ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ze vinden hem vast prachtig bij jou op kantoor. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lachen ...
    Ben benieuwd wat je collega's ervan vonden.
    Ik vind hem iig erg mooi geworden!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha. Wat grappig. Super leuke cactus is het geworden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ik ben benieuwd hoe je collega's daarop gaan reageren. Zal goed staan op je bureau.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon