Doorgaan naar hoofdcontent

Zomeravond Windlicht

Vorige week sprak ik de hoop uit dat we nog zouden kunnen genieten van een paar mooie nazomerdagen. En ja hoor, de zomer is gelukkig niet voorbij. Alle ramen en deuren gingen weer lekker open en ik nam weer mijn favoriete plekje in, buiten in de loungehoek. :-)

Afgelopen week deelde ik al het Fonty patroon van de Zomeravond Lampion, vandaag is het Windlicht aan de beurt. Voor dit windlicht kocht ik een (grotendeels) recht vaasje. Niet dat ik niet al een heleboel vazen in de garage heb staan, maar deze leek me zo leuk voor dit doel. Bovendien had ik zo'n grootte en vorm nog niet, overtuigde ik ook manlief, die me bedenkelijk aankeek toen ik met weer een vaas kwam aanzetten.


En is ie niet leuk in combinatie met de lampionnetjes?



Natuurlijk is het windlicht niet alleen leuk voor in de tuin, maar ook voor binnen in het najaar en de winter, als het straks vroeger donker wordt.


Ook het windlicht haakte ik met Fonty Scarlett, een lekker dik en stevig garen van 100% katoen. Ideaal voor het haken van tuin- en woonaccessoires!


Wil je ook met Fonty garen aan de slag? Op de website van Fairyarns vind je alle Fonty verkoopadressen en een overzicht van alle garens en de beschikbare kleuren.


Reacties

  1. Heel erg leuk!
    Mooi hoe eenvoud voor een nieuwe look buiten of binnen kan zorgen.
    Het verhaal over je man en de vazen ... heel herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat het nog weer een beetje zomer is.
    Staat gzellig zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig!!
    En herkenbaar..... het verhaal over je man, gelukkig kon je hem overtuigen (hoe doe je dat????)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat staan ze mooi zo in het donker. Echt heel erg mooi. Genieten hoor.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon