Doorgaan naar hoofdcontent

Zomeravond Lampion

De vakantie lijkt hier in het zuiden al wel heel lang geleden, maar na het werk heb ik de afgelopen weken volop genoten van het mooie weer. Liefst installeer ik me dan lekker in de tuin of knip ik wat uitgebloeide bloemen weg, zodat alles er nog mooier uit ziet. Achter in de tuin, op de loungebank, is mijn lievelingsplekje. Vooral ´s avonds is het daar zo lekker rustig en zit je echt een beetje verstopt achter de annabelles. En als het dan ´s avonds donker wordt en de krekels beginnen te zingen, dan kan ik me geen mooier plekje voorstellen om te genieten van een lekker kopje thee.


Met wat sfeervolle verlichting en een paar kaarsjes wordt het er nog gezelliger. Hopelijk komen er de komende weken nog een paar van die mooie dagen en avonden, voordat het echt herfst wordt.


Al snuffelend in het assortiment van Fonty kwam ik een mooi dik katoentje tegen, Scarlett. Dit dikke katoen oogt lekker stoer en leek ik me zo mooi om een aantal woon- of tuinaccessoires van te maken.


Het werden twee lampionnetjes, die het ook erg leuk doen als vaasje, en een windlicht. Het patroon van de Zomeravond Lampion deel ik graag met jullie.


Het patroon van het Zomeravond Windlicht deel ik binnenkort met jullie.


Wil je ook met Fonty garen aan de slag? Op de website van Fairyarns vind je alle Fonty verkoopadressen en een overzicht van alle garens en de beschikbare kleuren.

Reacties

  1. Hey Daphne,

    Wat een leuke lampionnen heb je gemaakt. Heerlijk sfeervol voor buiten, maar ook voor binnen om op tafel te zetten. Echt super leuk. Bedankt voor je leuke patroon.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig in de tuin met deze leuke lampions. Hopelijk krijgen we nog wat zomerse dagen. Bedankt voor het patroon.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie wind- en sfeerlichten. Zo gezellig.
    Mooi het witte met groene. Geeft zo'n fijne sfeer.
    Bedankt voor het patroontje. Ga 'm onthouden.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh deze zijn weer erg smaakvol gehaakt !
    XX Lin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas