Doorgaan naar hoofdcontent

Mooi gedekt

Ruim een jaar geleden zat ik middenin allerlei leuke activiteiten in het kader van het boekje Kerst & Winter Haaksels. Ontzettend gaaf was dit, ik denk nog vaak terug aan de fijne ontmoetingen en de superleuke reacties die ik kreeg op mijn Kerst Placemat.


Nu, dus een jaar later, heeft de Kerst Placemat ook een plekje gekregen in de Kerst Special van Hobby Handig. Zo leuk!


De Kerst Special ligt vanaf 18 oktober in de winkel.


Het zien van de foto's brengt al die mooie herinneringen weer bij me naar boven.


Na Kerst & Winter Haaksels volgden de boekjes Pasen & Lente Haaksels en Zomer & Zee Haaksels, voor deze laatste bedacht ik de Strandtas. En nu is er het laatste deel in de serie, Herfst & Bos Haaksels, wéér zo'n mooi boekje vol leuke patronen en de laatste in de serie. 


Heb je ze alle vier al? Want hoe leuk is het om je serie helemaal compleet te hebben. Ook omdat je hiermee natuurlijk de Esther Vergeer Foundation steunt en al het mooie werk dat zij doen. De boekjes zijn te koop in de webwinkel van Freubelweb
UPDATE: Kerst & Winter Haaksels is helaas uitverkocht. Het losse patroon van de Kerst Placemat is bij mij te koop. Heb je interesse? Stuur me dan een e-mail

Reacties

  1. Wat een eer! Heel leuk dat het daar ook in verschijnt.
    En vorige week op de Breidagen in Zwolle kocht ik nog een herfstboekje om aan een vriendin te geven (ik heb ze natuurlijk allemaal gekocht). Zij had gevraagd of ze mijne mocht lenen. Ik dacht, beter nog eentje kopen, goed voor de stichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze place mat gehaakt, was fijn om te doen met een prachtig resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jouw patroon in het tijdschrift staat. Dat geeft vast een goed gevoel. Nu gaan nog meer mensen van jouw patroon genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jouw mooie placemat in dit tijdschrift staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, dat placemat! Leuk, dat het nu ook in het tijdschrift is gepubliceerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    uplay365

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon