Doorgaan naar hoofdcontent

Knoopjes Sjaal

Al vaak stond ik in de wolwinkel aan mohair garen te voelen. Zo heerlijk zacht! De mooiste met dit garen gebreide items zag ik voorbij komen. Met mohair gehaakte items daarentegen niet zo heel veel.


Graag wilde ik eens iets moois haken met dit garen. Toen ik het kleurenpalet van Fonty Ombelle bekeek, viel mijn oog direct op een prachtige blauwe kleur. Zo mooi!


Een heerlijk zachte sjaal besloot ik ervan te haken. Eentje met een kruissteek. Hoe anders ziet zo´n steek eruit als je ´m haakt met mohair. Het lijken net knoopjes. En als ik nu de sjaal in zijn geheel bekijk, is het net een raster van allemaal kleine knoopjes.


 Wil je deze heerlijk zachte sjaal ook haken? Download dan hier het patroon:



Op de website van Fairyarns vind je alle Fonty verkoopadressen en een overzicht van alle garens en de beschikbare kleuren.



Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wauw, die kleur vind ik zo bijzonder. Die zie je niet veel. Wat een mooie sjaal zeg. Ik heb geloof ik nog wat bolletjes mohair achtig (fluffy maar denk niet echt mohair) liggen waar ik mij nog geen raad mee wist. Hele mooie sjaal.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is toch echt helemaal jou kleine hè?!
    Mooi hoor, ik denk dat de sjaal in het echt nóg mooier is dan op de foto's....
    Nu maar hopen dat het gauw koud wordt, want voorlopig ziet het er nog herfstig uit, bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sjaal. Mooie kleur. De steek geeft een leuk effect.
    Mooie combi met het spijkerjasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sjaal. Je laat mooi zien dat je met dit fijne garen ook iets moois kunt haken. Ik heb dit soort garen altijd laten liggen, maar ik ga het nu ook eens proberen. Bedankt voor het patroon.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi blauw, en wat ziet je sjaal er zo zacht uit. Leuk!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon