Doorgaan naar hoofdcontent

Pasen

Vanuit een zonnig Brabant wens ik je een heel fijn Pasen toe.

Voor diegene die deze dagen moet werken een extra schouderklopje. Heel veel respect voor jou.

Voor diegene die ziek is of zich zorgen maakt over een naaste een dikke knuffel en veel beterschap. 


Ik ben dankbaar dat ik vandaag met mijn schatten zorgeloos kan genieten van het mooie weer. Het enige wat vandaag op het programma staat is wat haken en lekker koken. 

Gisteren verrasten we, samen met onze zussen, mijn ouders met bloemen en een verrassingsdiner voor twee en mijn schoonouders met een paasmand vol lekkers. Alles op gepaste afstand.  Maar wat is het fijn om elkaar toch af en toe even in het echt te zien, naast de telefoontjes en de videochat. De knuffels bewaren we voor later.

Over knuffels gesproken, deze lieve paashazen mocht ik haken voor Signia in Voorburg, de afgelopen weken stonden ze te shinen in de winkel. Mocht je, net als ik, graag stijlvol gekleed gaan ondanks je curves, dan is deze winkel echt een aanrader! En ga je nu liever niet naar de winkel, neem dan eens een kijkje in de webshop.

Ik haakte deze XL knuffels met Yarn and Colors Epic en gebruikte als basis het patroon van Josephine uit het boekje Sweet Crochet.

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een schattige paashazen heb je gemaakt. Echt heel mooi. Jij nog vrolijk pasen en fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    ps. Nog super bedankt voor je kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige paashazen zijn het.
    En ook nog een fijne 2e paasdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die staan vast heel mooi in de etalage of in de winkel.
    Ik begrijp dat ze best wel groot zijn??
    Ze zijn in ieder geval schattig😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De paashazen zijn zo lief!
    Fijn om te lezen dat jullie als gezin een fijne dag hadden en jullie ouders zo ontzettend lief verwend hebben. Zo belangrijk zulke verrassingen in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk zijn de knuffels!

    Lieve-Groet, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas