Doorgaan naar hoofdcontent

Staycation

Hier in het zuiden is de zomervakantie voor de kids begonnen. En ook ik kan bijna in de relaxstand.  Drie weken vrij hebben manlief en ik in het vooruitzicht en in deze weken hopen wij veel te kunnen genieten van een "staycation" in eigen tuin. 

Enkele weken terug kochten we al een nieuwe tuintafel met stoelen, die al heel lang op mijn verlanglijstje stonden. Dit weekend kwam daar nog een hele toffe Hanging Chair van Tropilex bij om lekker in te chillen. 


Twee jaar geleden hadden we een hangmat bij onze tent in Frankrijk en we vonden het allemaal zo fijn om erin te liggen. Aangezien onze tuin van het formaatje stadstuin is, is er helaas geen ruimte voor een hangmat.

Bij Hangmat Gigant vond ik naast mooie fairtrade hangmatten ook veel keuze aan hangstoelen. Zo´n Hanging Chair leek mij een mooi alternatief voor een hangmat. Op de plek waar normaal gesproken de schommel hangt hadden we daar precies genoeg plek voor én al de juiste haken om de stoel aan op te hangen. Erg handig ook dat de stoel heel compact kan worden ingepakt en opgeborgen. 

Hopelijk treffen we het de komende weken een beetje met het weer en kunnen we volop van onze tuin genieten. Tot over een paar weken, ik ga er na een hele hectische periode even tussenuit om uit te rusten, te genieten van quality time met ons gezin, inspiratie op te doen, te haken, te lezen en gewoon even niets te moeten.

*Update*
Inmiddels zijn we ruim 3 jaar verder. Wat hebben we al veel plezier gehad van onze hangstoel! Ter aanvulling op de hangstoel kreeg ik een Special Utility Pocket, handig om enkele spulletjes in op te bergen, zoals bijvoorbeeld mijn telefoon of flesje water. Ook kreeg ik een Plain Footrest, een voetensteun om nog lekkerder te kunnen chillen. Je begrijpt, ik kan niet wachten tot het lente wordt!


Deze blogpost kwam tot stand door middel van een samenwerking. 

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon