Doorgaan naar hoofdcontent

Kussen Dot

Wat genieten we dit jaar weer van de tuin. Door het vele thuis zijn hebben we er de afgelopen maanden nóg meer van genoten dan anders. We vervingen de tuinset door een mooie nieuwe set, maar de loungehoek blijft toch echt mijn favoriete plekje. Als alles weer volop groeit en bloeit is het net of je in een groen kamertje zit.

Op de bank, in de schaduw, zit ik ook graag te haken. 

Om er echt lekker languit te zitten of te liggen miste ik precies één kussentje. 

In het magazine Happy Handmade Living editie 4 kwam ik het patroon tegen van Kussen Dot. Ik had al zoiets in gedachten, maar waarom zou je zelf een patroon verzinnen als er een leukerd voorhanden is.

Ik haakte het kussen met dezelfde kleuren als die ik gebruikte voor de #stayhome deken.

Een lekker stevig kussen moest het worden, ik kocht daarom een binnenkussen met een doorsnee van 40 cm in plaats van dat ik de hoes zelf vulde. De twee cirkels haakte ik aan elkaar met de kreeftensteek.

Reacties

  1. Leuk, en als set met de plaid ook. Staat prachtig in jullie tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om dit mooie kussen in je rug te leggen als je lekker op je fijne plekje gaat zitten.
    Zit je er niet dan is het een heel mooi decoratie stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kussen en de deken is ook prachtig. Ze maken de zithoek helemaal fijn om te zitten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi en leuk geworden en matcht ook goed met de deken. Een fijn setje zo bij elkaar! Enjoy!

    Lieve-Groet, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!
    Fijne plek zo. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Granny Square Boodschappentas

Mandje - patroon

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas