Doorgaan naar hoofdcontent

Let's Get Trendy

Deze week komt Let's Get Trendy uit! Dit gloednieuwe magazine zit boordevol inspiratie met haak- en breipatronen (klik hier). gemaakt met de garens van Borgo de Pazzi. Afgelopen weekend maakte mijn hart een sprongetje, toen ik 'm uit de brievenbus viste en 'm voor het eerste doorbladerde.


Zoveel mooie patronen staan er weer in! Dit moois werd ontworpen door ontwerpers als Sascha Blase-van Wagtendonk (A la Sascha), Carolien Boele (Created by Carolien), Maartje Bos (IKNT), Mirjam Susan Brinkman-de Witte (Susannahtje), Linda Daas (Wolgelukjes), Natan van Heeswijck (Heartmade by Natan), Annemarie Huijser (Studio Hip en Stip), Maaike van Koert (Crejjtion), Jessica Kouwenhoven (Studio Forest Friends), Hedwig van der Laan (Studio Hedwig), Linda Modderman, Doreen Moonen (By Door1) en Mariska van der Neut (Handmade Jolie). En wat ben ik trots dat mijn naam ook in dit rijtje mag staan! Voor het magazine ontwierp ik een patroon met prachtig garen, het superzachte Amore WS 115.

Ontzettend gaaf is het om het eindresultaat te zien, zo mooi als het weer is geworden! Zoals gezegd is het magazine vanaf deze week verkrijgbaar bij Borgo de Pazzi verkooppunten

Binnenkort vertel ik je meer over mijn patroon in het magazine.

Reacties

  1. Gefeliciteerd met jouw bijdrage aan dit magazine. Wat heb je een prachtige kleur gebruikt en wat ziet jouw sjaal er mooi uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij een bijdrage mocht leveren!
    En zo mooi in prachtig blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer om in zo'n mooi boek te mogen staan.
    Het ziet er heel erg professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf om mee te werken aan zo'n leuk tijdschrift. Je sjaal is echt super mooi.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon