Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuws op de naalden

De zomer-blog-pauze is weer voorbij. Nadat de zomervakantie is afgelopen stel ik mijn eerste blogbericht altijd nog even uit. Eerst moet alles weer op de rit, voordat ik weer de rust heb om te gaan schrijven. 

En ook de rust om fijn te handwerken is weer terug. Al had ik wel gehoopt dat ik in deze tijd nog lekker buiten zou kunnen haken en breien, in de schaduw, met een lekker kopje koffie of thee. Hopelijk komen er nog een paar mooie dagen voordat het echt herfst wordt.

Eigenlijk was ik van plan om in dit bericht te gaan vertellen dat ik deze zomer niet zo creatief was geweest. Voor mijn gevoel was dat ook zo. Maar toen ik mijn fotogalerij bekeek, bleek dat ik toch behoorlijk actief was geweest. In de weken dat man, meiden en ik vrij waren heb ik inderdaad niet veel creatiefs gedaan, dan vind ik het veel leuker om samen dingen te doen. Maar daaromheen zat ik blijkbaar toch niet stil. Ik neem je even mee langs alle projecten van de afgelopen tijd.

Voor het nieuwe Let's Get Magazine mocht ik een nieuw patroon ontwerpen. Binnenkort komt het magazine uit en ik kijk al weer uit naar het moment dat het in de brievenbus valt.

Daarna ging ik verder met een nieuw haakpatroon voor het Fonty Designteam.

Aansluitend ging ik aan de slag met een breipatroon met prachtig Fonty garen.

Ik maakte een begin met een knoopproject.

En ik friste een oude patroontje op.

Ook ging ik aan de slag met droogbloemen.

En op 1 september begon ik met een nieuw project in het kader van het Heerlijk Handwerk Halfuurtje dat werd bedacht door it.is.a.sarah. Op haar Instagram account vertelt ze hier uitgebreid over.

Genoeg weer om de komende tijd te laten zien en aan te werken! Tot snel!

Reacties

  1. Nee, jij hebt inderdaad niet stil gezeten 😉.
    Wat een mooie foto's heb je steeds gemaakt.
    Vooral die ene, met het zonnetje, in de tuin, met het kopje koffie erbij.....zin in zo'n dagje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel wat mooie projecten, zo te zien!
    Fijn weekend, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn er weer mooie dingen op je pad gekomen. Benieuwd naar alle projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel moois!
    Het blauwe Amore-garen vind ik zo mooi. Eerst nog wat projectjes afmaken en dan mezelf eens trakteren op dat garen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk blogbericht en wat een mooie creaties (in wording).

    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat leuke projecten ben je mee bezig. Echt super gaaf. De kleuren van je laatste project vind ik echt super tof samen.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt