Doorgaan naar hoofdcontent

Wolkje

Een hele tijd geleden was ik op zoek naar het perfecte patroon voor een klein wolkje. Ik speurde het internet af, maar kreeg het niet gevonden. Ik probeerde om zelf een patroontje te bedenken, ook dat werd niet naar mijn zin. Het plan verdween in de ijskast, tot ik op Instagram zo'n leuk exemplaar zag! Ik kon niet wachten om deze te haken.

Het patroon was afkomstig van Emlansemlans Kreativa, waarbij het wolkje onderdeel was van een mobile. Ik volgde het voorbeeld van Juffrouw Haak op Instagram en gebruikte het wolkje als basis voor een bijtring met rammelaar. Té lief, toch?

Ik maakte een Nederlandse vertaling van het patroon. 

Reacties

  1. Wat een schattig wolkje. echt te lief gewoon. Heel erg leuk om cadeau te geven :-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief wolkje.
    Leuk als kraamcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig verkoop je het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een gratis patroon van Emlansemlans Kreativa. In bovenstaand bericht kun je klikken op de link.

      Verwijderen
  4. Zou je het patroon ook in het Nederlands hebben? Ik heb geprobeerd via Google translate, maar helaas lukt het niet. Warme groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon voor mijzelf vertaald naar het Nederlands. Als je me een mailtje stuurt (je vindt mijn e-mail adres onder Contact), dan stuur ik het je toe.

      Verwijderen
  5. Deze is echt heel leuk, heb je nog steeds de NL vertaling?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hebt u misschien de nederlandse versie ? ik kan hem niet vertalen spijtig genoeg alvast dankjewel , lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi! Heb je nog het nl patroon nog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur je me even een mailtje via Contact?

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas