Doorgaan naar hoofdcontent

Regenbogen Haken

Het was ergens in de zomer toen ik een telefoontje kreeg van Loes Verhoeven. Ze vertelde me dat ze door Uitgeverij Kosmos was gevraagd om een boekje samen te stellen met haakpatronen in het thema regenbogen. En of ik hieraan wilde meewerken. Natuurlijk hoefde ik daar niet lang over na te denken. Ik heb veel mooie herinneringen aan onze vorige samenwerkingen, des te leuker om dit weer eens te doen.

Ja zeggen is zo gebeurd. Het zoeken n8aar een leuk idee duurt vaak wat langer. Na wat denkwerk en uitproberen stuurde ik een voorbeeldje van mijn idee naar Loes, die het ook voorlegde aan de de uitgever. Na een `go´ kon ik aan de slag. Het benodigde garen werd gesponsord door Yarn and Colors.


Mijn bijdrage aan het boekje werd het Rainbow Kids Kussen, een leuke accessoire (al zeg ik het zelf') voor op de kinderkamer. Ik haakte het kussen in twee varianten, een roze en een groene, maar natuurlijk kun je zelf voor allerlei andere kleuren kiezen, er zijn zoveel mooie combinaties te maken met de kleuren van Yarn and Colors Epic!


In het boekje zijn nog veel meer leuke patronen te vinden:



Het boekje is te koop bij verschillende boekenwinkels en wellicht ook een boeken- of wolwinkel bij jou in de buurt. Check eerst even bij de plaatselijke ondernemer, voordat je het online bestelt. ;-)
Heb je interesse in het patroon van het kussen? Stuur me dan een e-mail.

Reacties

  1. Wat een ontzettend leuk idee, het kussen.
    Mooie kleurtjes gebruikte je ervoor.
    Beide zijn leuk, maar de roze heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    wat een ontzettend leuk idee zeg. Mooie kleuren heb je gebruikt. Prachtig. Super gaaf dat je in een boek staat nu met je ontwerp, echt super tof.
    Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe samenwerking weer.
    Jouw kussen vind ik erg tof! Leuk dat je niet de "echte regenboogkleuren" hebt gebruikt, maar iets zachtere kleuren. Zo is het een mooi item in huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt