Doorgaan naar hoofdcontent

Fijne Vakantie!

Met een tas vol met katoentjes en een hoofd vol ideeën ga ik de vakantie in. Na een hele drukke periode voor ons gezin gaan we genieten van de rust, een andere omgeving en quality time met z'n viertjes. Waarschijnlijk is dit de laatste vakantie waarbij we beide kinderen nog thuis hebben wonen (oudste is druk op zoek naar een kamer in Leiden, waar zij gaat studeren) en bij ons hebben op vakantie, dus we genieten er extra van.

Hier zie je al de start van één van mijn vakantieprojecten. Op mijn blog ga ik er even tussenuit om in het najaar weer terug te komen om alles wat ik deze zomer gemaakt heb te laten zien.

Ik wens je een hele fijne zomer en zie je hier graag in het najaar weer terug. X

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon