Doorgaan naar hoofdcontent

Regenboog Rammelaar

Al een hele tijd terug kocht ik bij Wolplein het patroon van de Regenboog Rammelaar, een ontwerp van Annemarie Arts van Haakidee. Het patroon kreeg je bij het bestellen van het haakpakket. Nu koop ik eigenlijk nooit haakpakketten, liever stel ik het zelf samen in de precies de kleuren die ik wil. Met de materialen uit het pakket haakte ik er al een paar. Ik dacht zelfs dat ik ze hier al eens had laten zien, maar dat was niet het geval.


Pas zocht ik bij By Philon alsnog een aantal Yarn and Colors bonbons in mooie kleuren. Helemaal leuk vind ik ´m in deze combinatie van kleuren. Het past helemaal bij de herfst en is bovendien mooi genderneutraal. 

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuke rammelaar. Regenbogen zijn helemaal modern voor baby's momenteel. Erg mooie kleuren.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren zo bij elkaar!
    Prachtige cadeautjes zijn zulke rammelaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. EINE sehr süße ARBEIT,,,,

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas