Doorgaan naar hoofdcontent

Mini Slaapbeer

Tijdens haar eindexamenjaar was oudste vaak te vinden in de LocHal in Tilburg. Nu had ik al eens gezien dat er daar veel leuke, creatieve boeken staan die ik niet in mijn collectie heb. Ik vroeg haar om een paar boeken voor mij mee te nemen van mijn verlanglijst in de bieb app. Ze bracht maar liefst vier boeken voor me mee. 

Uit het boek Lappenpoppen Haken van Sascha Blase-van Wagtendonk (A la Sacha) haakte ik de Mini Slaapbeer. Een leuk klein projectje. En zo schattig!


Al die onderdeeltjes, dat blijft voor mij toch echt wel een dingetje. Misschien moet ik toch maar eens een onesiegurumi proberen, een van de figuurtjes van Sascha waarbij je de onderdelen meehaakt in plaats van later aan elkaar naait. Het patroon van één van de leukerds heb ik al klaarliggen.

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend schattige beer. Echt te leuk gewoon. Ik snap precies wat je bedoeld met al die onderdeeltjes, dat is altijd minder.
    Fijne weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige slaapbeer. Het meehaken van onderdelen gaat sneller dan het later aannaaien van de onderdelen. Zeker de moeite waard om het eens te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd!
    Heel herkenbaar ... ben ook niet zo van al die losse onderdelen. Onesiegurumies zijn een fijn alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon