Doorgaan naar hoofdcontent

Pannenlappen met strepen

Een tijdje geleden haakte ik voor in de camper van een vriendin Gestreepte Pannenlappen. Enkele weken later kreeg ik opnieuw het verzoek voor een setje pannenlappen. Grappig hoe dat gaat en er dus blijkbaar over mijn pannenlappen wordt gesproken. 

Dit setje pannenlappen was bedoeld om cadeau te geven aan, ook voor in een superleuk kampeerbusje. 

De kleuren moesten matchen met de kleuren in het busje, dus ik dook mijn voorraad Epic weer in. 

Zo leuk vind ik dit soort kleine opdrachtjes. Lekker overzichtelijk en snel klaar. En tof om weer iemand blij te kunnen maken met mijn haakwerk.

Reacties

  1. Ja fijn is dat, 2 mensen worden er blij van. Jij om te maken en de ander om te ontvangen. In dit geval misschien wel 3, ook de geefster.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas