Doorgaan naar hoofdcontent

Sunny Square Tote

Vanaf vandaag is de Koepelhal weer drie dagen geopend voor alle handwerkliefhebbers: de Knit & Knot beurs! Saskia van By Philon heeft weer een mooie stand ingericht met fijne wolletjes én het haakpakket van de Sunny Square Tote.

Het is niets nieuws dat ik dol ben op granny sqyares en van het haken van tassen. Het ontwerp van de Sunny Square Tote past dus helemaal bij mij. Ik haakte 'm zelf in mijn lievelingskleuren.

Saskia, Sandra en Sandra haakten de tas in hun eigen lievelingskleuren. Het garenpakket voor de Sunny Square Tote is tijdens Knit & Knot in onze vier lieveingscombinaties exclusief verkrijgbaar in de stand van By Philon in onze vier lieveingscombinaties. Na de beurs kun je natuurlijk ook je eigen kleurencombinatie uitkiezen in de winkel.

De tas is gehaakt met Yarn and Colors Epic, mijn favoriete katoentje voor tassen en woonaccessoires.

Voor meer info over het patroon kun je tijdens Knit & Knot terecht in de kraam van By Philon en na de beurs natuurlijk bij Saskia in haar gezellige winkel in Berkel-Enschot of in de webshop.


Reacties

  1. Ik vind 'm zo mooi deze tas! Alleen al leuk om aan haakje in de woonkamer te hangen en lekker naar te kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas