Doorgaan naar hoofdcontent

Tassie voor Jassie

Als oudste mij een foto van een gehaakt item stuurt, dan weet ik wel weer hoe laat het is. Ze zag allerlei leuke tasjes en wilde wel een verzameling in verschillende kleuren en maten. We bestelden verschillende kleuren en afgelopen weekend kwamen ze binnen. Vol enthousiasme begon ik met de eerste. 


Tot mijn verbazing kwam de vraag: "Kan ik dat ook?". Ik wist niet wat ik hoorde. Ze zocht een kleurtje uit en een fijne haaknaald en kwam naast me zitten voor een korte instructie. In twee avonden haakte ze twee tasjes, een roze en een groene. Zo leuk! 


Ze wilde ook een signatuur toevoegen, in de vorm van een gouden hartje. En dus maakte ik voor elke tas een hartje. 

Ik maakte nog snel een foto voordat de tasjes ons huis weer verlieten en mee naar Leiden gingen.

Reacties

  1. Dat lijkt mij ook een heel fijn patroon om te leren haken.
    Leuk hoor, zo'n hele stapel.
    Ze heeft talent, jullie oudste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk deze tasjes!
    Gezellig samen aan de haak. Het zit in de genen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! En tasjes zijn altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas